Kategorija:

Sve što beba treba

Lidl hrvatska

Lidl Hrvatska je pokrenuo suradnju svog brenda Lupilu s istaknutim hrvatskim pedijatrom, prof. dr. sc. Milivojem Jovančevićem, novim zaštitnim licem kampanje naziva „Sve što beba treba“. Ovom je prigodom predstavljena prva od ukupno 12 epizoda u kojima će prof. dr. sc. Jovančević govoriti o raznim edukativnim temama vezanim za rast i razvoj djece, a u fokusu otvarajuće teme ovog edukativnog serijala je njega kože.

lidl hrvatska

Prvom epizodom serijala „Sve što beba treba“ s dr. sc. Milivojem Jovančevićem, predstavljena je kampanja Lidlova brenda Lupilu u kojoj će se obrađivati teme relevantne za majčinstvo od prenatalne dobi djeteta do polaska u školu. Tako je Lidlova robna marka Lupilu, koja nudi bogat i kvalitetan asortiman za mlade obitelji, dobila svoje novo zaštitno lice u ovom  renomiranom stručnjaku.

lidl hrvatska

Novitet u sadržaju brenda Lupilu je i kalendar trudnoće koji možete pronaći na web stranici lupilu.hr. Na portalu, namijenjenom prvenstveno mladim obiteljima, možete pročitati mnoštvo edukativnih i zanimljivih informacija, s naglaskom na aktualne i korisne teme vezane za roditeljstvo, možete pronaći sve novosti vezane uz asortiman brenda. Za portal pišu etablirani stručnjaci – liječnici specijalisti i nutricionisti, kao i mame blogerice koje dijele svoja svakodnevna iskustva i daju vrijedne savjete. Uz navedeno, na portalu se mogu pronaći i informacije o najnovijim ponudama Lupilu asortimana iz prehrambene i neprehrambene kategorije: prehrana za bebe i djecu, proizvodi za njegu i higijenu, odjeća, obuća, posteljina i ostali razni tekstilni materijali, igračke… U prijevodu – svi proizvodi za djecu koji se u Lidlovim trgovinama mogu kupiti po izuzetno povoljnim cijenama.

Donosimo vam 1. epizodu

Sharing is caring

Share on facebook
Share on twitter
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

Možda će vas zanimati: