Kategorija:
Vrijeme čitanja: 2 minute

Skuhaj priče svoje

Lidlov novi program lojalnosti – personalizirana dječja kuharica

Trgovački lanac Lidl Hrvatska predstavio je suradnju s Tvornicom snova na projektu Skuhaj priče svoje – pričo-kuharica. Riječ je o jedinstvenoj personaliziranoj knjizi za djecu koju će Lidlovi kupci moći preuzeti besplatno uz sakupljanje bodova uz kupnju. Princip skupljanja bodova je jako jednostavan – svi oni koji u razdoblju od 24.10. do 31.12. u Lidlovim trgovinama potroše 150 kuna dobit će 1 bod, a sa sakupljenih 6 bodova dobit će bon za besplatnu personaliziranu pričo-kuharicu.

Predstavljanju su prisustvovala brojna poznata lica –  Ana Begić Tahiri, Mario Petreković, Hungry Mile Butorac, Csilla Barath Bastaić, Sonja Švajhler (Supermame), Petra Ninčević (Lipstick mom), Maša Zibar, Marko Babić, Mateja Krvarić (Uvijek gladna), Mario Valentić, Andrea Andrassy, Irena Gavran (Pregacha) te Laura Amelie Marinović Loli, mlada zvijezda Lidlove kampanje. Kako bi demonstrirali jednostavnost i praktičnost recepata iz pričo-kuharice, 3 tima influencera i njihovih malih pomagača pripremili su 4 jela neobičnih imena – Tortilju na kotačiće, Sendviče u šetnji, Bubamarinu salatu i Zekin namaz.

Veliko nam je zadovoljstvo predstaviti naš program lojalnosti za djecu i roditelje koji smo kreirali u suradnji sa Tvornicom snova. Posebnost ovog programa lojalnosti je što omogućuje personalizaciju likova i jako se veselimo što će klinci sa svojim roditeljima imati priliku na jedinstven, edukativan, zabavan način uživati u pripremanju jela prema receptima iz ove personalizirane pričo-kuharice“– izjavila je Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska.

Lidlova pričo-kuharica je uistinu jedinstvena; ilustrirana je divnim crtežima, a čitava priča od naslovnice do kraja sadrži ime i lik vašeg klinca ili klinceze. Knjiga dolazi u dvije varijante – mamina i tatina kuharica, a obiluje korisnim i jednostavnim receptima koje ćete s guštom pripremati s vašim najmlađima.

Autorica priča iz Tvornice snova Andrijana Majstorović ovom je prilikom istaknula: „Na projektu je tim od 20 ljudi radio godinu i pol dana: autori, urednici, kuhari, dizajneri, 3 ilustratora i čak 8 programera, zajedno s našim partnerom Lidl Hrvatska. Mi u Tvornici snova smo jako uzbuđeni što će rezultat tog napornog rada – prva personalizirana pričo-kuharica u Hrvatskoj – uskoro biti u rukama roditelja i djece.“

Sharing is caring

Možda će vas zanimati: